2013.11.03.
14:50

Írta: Dölfike

Alma ajtóra- ablakra/ Függesztve

PA260105.JPGVidám ajtó- ablak dekoráció készült, amit darabonként pakolgattam egymásra. Mindent külön el kell készíteni, kivágni és összeilleszteni632303_1267297185_03470.gif

A/4-es méretben rajzoltam át a sünit (forrás: Internet):

almás-sünis.jpg

Alma, alma, piros alma

Odafenn a fán,

(két kéz a has előtt gömböt formál)

Ha elérném, nem kímélném,

Leszakítanám.

(nyújtózás egyik, majd másik kézzel).

De elérnem nincs reményem

(lábujjon nyújtózkodás)

Várom, hogy a szél

Azt az almát, piros almát

Lefújja elém.

(hajlongás, lehajolás, felszedés imitálása)

 20131103716.jpg

Egy színes és vastagabb újságból kivágtam egy fél alma formát. A lapokat két felé választottam, és ellenkező irányban összeillesztve ragasztottam össze a gerincénél. középre illesztettem egy fadarabkát, majd egyesével megragasztóztam minden lap gerincét.Cute-Animated-Gif-Red-Apple.gif

Főleg, ha soklapos az újság, vagy akár több magazint is felhasználunk, szép formás almát kapunk. A lapok széleit egy vizes vattapamaccsal és némi vízfestékkel átfestettem.

Az ötletet innen merítettem:

final 2.jpg

http://www.cheekymagpie.com/?p=40

Szólj hozzá!

Címkék: alma ősz ablakdísz ajtódísz függődísz

A bejegyzés trackback címe:

https://dekormania.blog.hu/api/trackback/id/tr945612695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása