2013.09.08.
19:10

Írta: Dölfike

Függő virágos ablakdísz

Most hasznát vettem a gyűjtögető életmódomnak, ugyanis, valamikor elpakoltam egy darab nikecell-t (azt hiszem a hűtőszekrény vásárláskor szedtük ki a dobozból), ceruza és tapétavágó segítségével kört vágtam belőle, majd kivágtam a kör közepét.

A virágokhoz és a pillangóhoz a sablont kinyomtattam. Az, hogy milyen nagy legyen, attól függ, mekkora  a  karika, amire rögzíteni akarjuk. A levelet szabad kézzel rajzoltam.

Krepp papírrúd végéből vágtam egy keskeny darabot, és azzal csavartam körbe a karikámat.

Függő ablakdekor virágos.JPG

Sablon a virághoz:

(Forrás - Kreatív Ötletek - Ablakképek - 2011 tavaszi száma)

virágsablon.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

Sablon a pillangóhoz:

(Forrás - Kreatív Ötletek - Ablakképek - 2011 tavaszi száma)

pillangósablon.JPG

Szólj hozzá!

Címkék: nyár virág pillangó ablakdísz függődísz

A bejegyzés trackback címe:

https://dekormania.blog.hu/api/trackback/id/tr95500963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása